Υπεραγία Θεοτόκος

Κάντε κλίκ στην εικόνα για να διαβάσετε για την Υπεραγία Θεοτόκο.

Τα πρώτα βήματα του Χριστού

Τα πρώτα βήματα του Χριστού
Η εικόνα βρίσκεται στην Ιερά Μονή Αββά Γερασίμου του Ιορδανίτου κοντά στην Ιεριχώ.

Κατηγορίες

Εγγραφείτε

Εγγραφείτε και λάβετε τα νέα μας θέματα στο e-mail σας..



facebook rss

Βρες πότε Γιορτάζεις

Ο Σταυρός

Το Σύμβολο της Πίστεως & Ερμηνεία

Πάτερ Ημών & Ερμηνεία

Προσευχή στο Άγιο Πνεύμα

Πως ονομάζονται και ποιοί είναι οι ύμνοι που ψάλλονται στην Εκκλησία;

Νηστειοδρόμιο 2017

Πίνακας με τις νηστείες & καταλύσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας

Κομποσκοίνι

Διάβασε όταν..

Πότε κάνω το Σταυρό μου στις ακολουθίες..

Όταν δεν κάνεις σωστά τον Σταυρό σου

Πώς μπαίνω στο Ναό;

Πότε είμαστε όρθιοι κατά τη Θεία Λειτουργία

Πῶς θά γίνουν τά σώματά μας μετά τήν Δευτέρα Παρουσία

Αντίδωρον

Ψαλμοί

Βασιλική. Από το Blogger.
Καλώς Ήρθατε στο ιστολόγιο μας. Η προσπάθειά μας είναι μόνο προς Δόξαν Θεού..

Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Σάββατο 26 Μαΐου 2012
Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF



Έχοντας συνειδητοποιήσει ότι ο Ιησούς Χριστός, ο Καλός Ποιμένας, έδωσε τη ζωή Tου σαν λύτρο, για να σ’ εξαγοράσει από την εξουσία του Σατανά, είναι καιρός να Τον ευχαριστήσεις και να Τον δεχτείς σαν προσωπικό σου Σωτήρα και Κύριο.

Δώσε Του τον πλήρη έλεγχο της ζωής σου.

Προσευχήσου αυτή την προσευχή με ταπεινότητα και ειλικρίνεια. Θα σε ακούσει και μια θαυματουργική αλλαγή θα συμβεί μέσα σου.

Πες αυτή την προσευχή στον Κύριο – ο Οποίος είναι έτοιμος να γίνει ο Ποιμένας σου:

Κύριε, πριν συνειδητοποιήσω ότι Εσύ έδωσες τη ζωή Σου για μένα ώστε να με οδηγήσεις στο δρόμο Σου, ομολογώ ότι ήμουν χαμένος και λανθασμένος στη ζωή μου.

Οι ελπίδες μου έγιναν απογοητεύσεις. Οι φιλοδοξίες μου κατέληξαν να είναι αποτυχίες. Έχασα το δρόμο μου κι αντί για χαρά, υπήρχε δυστυχία. Υπήρχε ασχήμια αντί για ομορφιά, αρρώστια αντί για υγεία, και απογοήτευση αντί για εκπλήρωση.

Οι υποσχέσεις παραβιάζονταν. Τα όνειρα έσβηναν. Καταιγίδες με ακολουθούσαν. Η επιτυχία ήταν μακριά από μένα.

Τώρα γνωρίζω ότι ο δρόμος μου ήταν λανθασμένος. Οι αποφάσεις μου ήταν λανθασμένες.

Τι θαύμα χάρης ήταν που με είδες όταν ήμουν χαμένος και συγχυσμένος! Πόσο ελεήμων ήσουν που νοιάστηκες για μένα αρκετά ώστε να κατεβείς στο επίπεδο της ανάγκης μου και να μου δείξεις με αγάπη το σωστό δρόμο.

Με είδες σκλαβωμένο, να υπηρετώ τα κακά σχέδια του Σατανά αντί για την καλοσύνη Σου. Κυνηγούσα τις υποσχέσεις του, μα ήμουν συνεχώς παγιδευμένος λόγω της πανουργίας του. Η αγάπη Σου δεν μπορούσε να με φτάσει επειδή οι αμαρτίες μου με κρατούσαν μακριά από Σένα.

Έτσι, πλήρωσες Εσύ το τίμημα για την αποστασία μου. Ήρθες κι έκανες τον εαυτό Σου θυσία για τις αμαρτίες μου (Ησαϊας 53:10, Εφεσίους 5:2, Εβραίους 10:10). Έγινες η θυσία μου – «ο αμνός του Θεού, που σηκώνει την αμαρτία του κόσμου» (Ιωάννης 1:29). Με αντικατέστησες και έβαλες επάνω Σου την ανομία όλων μας (Ησαϊας 53:5-6).

Εγώ έπρεπε να σταυρωθώ. Εγώ έπρεπε να πεθάνω. Εγώ ήμουν ο ένοχος. Μα Εσύ πέθανες στη θέση μου. Πόσο τυχερός είμαι!

Είσαι ο Καλός μου Ποιμένας. Έδωσες τη ζωή Σου για μένα. Το πιστεύω αυτό. Σ’ ευχαριστώ.

Τώρα σε δέχομαι μέσα στη ζωή μου. Πέθανες για να γίνεις ο Ποιμένας μου. Απέδειξες πόσο πολύ θέλεις να με καθοδηγήσεις στο δρόμο της ευτυχίας, της ειρήνης, της υγείας και της εκπλήρωσης.

Τώρα η ζωή μου βρίσκεται στα χέρια Σου. Εσύ είσαι ο καπετάνιος του πλοίου μου. Εσύ είσαι υπεύθυνος. Εσύ θα «κατευθύνεις τα πόδια μου στο δρόμο της ειρήνης» (Λουκάς 1:79). Το Πνεύμα Σου θα «με καθοδηγήσει σε όλη την αλήθεια» (Ιωάννης 16:13).

Κύριε, Εσύ είσαι ο Ποιμένας μου. Είμαι το πρόβατο Σου επειδή σε δέχομαι στη ζωή μου. Γνωρίζω τη φωνή Σου, θα σε ακολουθήσω. Δεν μπορώ να χαθώ ξανά.

Από τα σήμερα θ’ απολαύσω την καθοδήγηση Σου για κάθε απόφαση μου. Εσύ κι εγώ είμαστε συνεργάτες στη ζωή και θα γνωρίζω το Δρόμο Σου.

Σ’ ευχαριστώ, αγαπητέ Ιησού, επειδή τώρα μπορώ ν’ απολαύσω αφθονία στη ζωή μου κάτω από την καθοδήγηση Σου. Αμήν!

0 σχόλια:

Καλώς Ήρθατε στο ιστολόγιο μας. Η προσπάθειά μας είναι μόνο προς Δόξαν Θεού..

Καλώς Ήρθατε στο ιστολόγιο μας. Η προσπάθειά μας είναι μόνο προς Δόξαν Θεού..
Χαῖρε, Ξύλον μακάριον.
Recommended Post Slide Out For Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ιησούς Χριστός

Κάντε κλίκ στην εικόνα, για να διαβάσετε για τον Ιησού Χριστό.

Σήμερα τιμούμε:

Αναγνώστες

Άγιος Νεκτάριος

Αφιέρωμα στον Άγιο προστάτη μου.

Κατεβάστε την android εφαρμογή μας.

Άγιον Όρος/Διαμονή

Βοήθησε κι εσύ

Βοήθησε και συ αν μπορείς, στην Ανέγερση Ιερού Ναού του Αγίου Αντωνίου

Ακούστε Ζωντανά

Ενοχικά παθήματα....

Εξομολόγηση

Οι αιτίες που κάνουν την Πίστη στο Θεό να εξασθενεί και να πεθαίνει.

Χρειάζεσαι Βοήθεια;

Προσθέστε το banner μας

Φιλικά Ορθόδοξα Sites

Δωρεάν Ορθόδοξες εφαρμογές για το κινητό ή το tablet σας. (Free Greek Orthodox Apps on Google Play)

Βιβλίο Επισκεπτών

Προβολές σελίδας

Επισκέπτες

free counters