Τα πρώτα βήματα του Χριστού
Κατηγορίες
- 'Αγγελοι
- “Διακαινήσιμος” ἑβδομάδα
- Αγάπη
- Αγία Γραφή
- Αγία Ζωνη
- Αγία Τριάδα
- Αγιασμός
- Άγιο Πάσχα
- Άγιο Πνεύμα
- Άγιο Φως
- Άγιοι
- Άγιοι Προστάτες
- Άγιον Όρος
- Αγιορειτικές πρακτικές ιατρικές συνταγές
- Άγιος Βαλεντίνος
- Άγιος Ιούδας ο Θαδδαίος
- Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός
- Άγιος Νεκτάριος
- Άγιος Παναγής Μπασιάς
- Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης
- Άγιος Χαράλαμπος
- Άγχος
- Ακολουθίες-Ώρες
- Αμαρτία
- Αμήν
- Ανάδοχοι
- Ανακοινώσεις
- Ανταγωνισμός
- Αντίδωρο
- Απελπισία
- Απόκριες
- Απολυτίκια (Video)
- Απορίες
- Αποφθέγματα
- Αρετή
- Αρραβώνας
- Ασθένειες
- Αυτογνωσία
- Αυτοθυσία
- Αυτοκτονία
- Βάπτιση
- Βασκανία-Ξεμάτιασμα
- Βίοι Αγίων
- Γάμος
- Γέροντας Θαδδαίος
- Γεροντικόν
- Γέρων Νεκτάριος Καμάριζας
- Γέρων Παϊσιος
- Γνωμικά Αγίου Νεκταρίου
- Γονείς
- Γυνή
- Δαιμονισμός.
- Δάκρυ της Παναγίας
- Δάσκαλος
- Δέκα Εντολές
- Δεκαπενταύγουστος
- Δια Χριστόν Σαλοί
- Διαζύγιο
- Διάφορα
- Διδακτικές Ιστορίες
- Διδαχές
- Δοκιμασίες
- Εαυτός
- Εγωϊσμός
- Ειρήνη
- Ειρωνία
- Εκκλησία
- Εκκλησιασμός
- Εκτρώσεις.
- Ελευθερία
- Ελπίδα
- Εννιάμερα Παναγίας
- Εξομολόγηση
- Εξωσωματική Γονιμοποίηση
- Επιστολές Αγίου Νεκταρίου
- Εργασία
- Ευαγγέλιο Κυριακής
- Ευχή
- Η Συντέλεια του Κόσμου
- Θαύματα
- Θαύματα Αγίου Νεκταρίου
- Θεία Κοινωνία
- Θεία Χάρις
- Θεολογικά
- Θεός
- Θεοφάνεια
- Θλίψη
- Θυμός
- Ι.Μ.Ζωοδόχου Πηγής Ανθοχωρίου Μετσόβου
- Ιερές Εικόνες
- Ἱερεύς
- Ιεροί Κανόνες
- Ισότητα
- Ιστορικά
- Καμπάνα
- Καντήλι...
- Κάπνισμα
- Κάρτα του Πολίτη
- Καταβασίες Χριστουγέννων
- Κατάθλιψη
- Κατάκριση
- Καταλαλιά
- Κατηχητικό
- Κεκοιμημένοι
- Κλίμαξ
- Κόλλυβα
- Κολλυβάδες
- Κομποσκοίνι
- Κυριακή
- Κυριακή Βαϊων
- Κυριακή του Θωμά
- Λειτουργίες
- Λειτουργίες Μεγάλης Εβδομάδας
- Λεχώνες
- Λιβάνι
- Λογισμοί
- Μαγεία
- Μεγάλη Δευτέρα
- Μεγάλη Εβδομάδα
- Μεγάλη Παρασκευή
- Μεγάλη Πέμπτη
- Μεγάλη Σαρρακοστή
- Μεγάλη Τετάρτη
- Μεγάλη Τρίτη
- Μεγάλο Σάββατο
- Μεσοπεντηκοστή
- Μεταμόρφωση του Σωτήρος
- Μεταμόσχευση
- Μετάνοια
- Μοναχισμός
- Μυστήρια
- Μυστήριο Ευχελαίου
- Νέα Τάξη Πραγμάτων
- Νηστεία
- Νηστίσιμα Γλυκά
- Νηστίσιμα Φαγητά
- Ο Αόρατος Πόλεμος
- Ο Ιησούς Χριστός
- Οικογένεια
- Οικουμενισμός
- Ομιλίες
- Ονειρα
- Ορθοδοξία
- Ορθόδοξος Ναός
- Όρθος
- Παιδιά
- Παναγία
- Παρακλητικοί Κανόνες
- Πάσχα
- Πατερικά Κείμενα
- Πάχος
- Πεθερικά
- Πειρασμοί και Πάθη
- Πένθος
- Πεντηκοστή
- Περί Προσευχής
- Πίστη
- Πλάνη
- Πνευματικός αγώνας
- Ποιήματα
- Πολιτικός Γάμος
- Πονηρός
- Πόνος
- Πραγματικές Ιστορίες
- Προβληματισμοί
- Προηγιασμένες Λειτουργίες
- Προσευχές
- Προφητείες...
- Προφήτης Ηλίας
- Πρωτοχρονιά
- Σάββατο Λαζάρου
- Σαρκικές Επαφές
- Σοφία
- Σταυρός
- Συγχώρεση
- Συμβουλές
- Συνταγές (Μοναστηριακές)
- Σφράγισμα
- Τα 7 Θανάσιμα Αμαρτήματα και τα πάθη αυτών
- Τα ηλεκτρονικά βιβλία μας
- Ταινίες
- Τάματα
- Ταπείνωση
- Τελώνια
- Το Κερί.
- Τριώδιο
- Τσικνοπέμπτη
- Υγεία
- Υπακοή
- Υπερηφάνεια
- Υποκρισία
- Υπομονή
- Ύψωση Τίμιου Σταυρού
- Φανουρόπιτα
- Φιλία
- Φιλοκαλιά Ιερών Νηπτικών
- Φοβίες
- Φωτογραφίες
- Χαιρειτισμοί
- Χερουβικός Ύμνος
- Χριστιανικά Σύμβολα
- Χριστιανός
- Χριστούγεννα
- Ψαλμοί
- Ψέματα
- Ψυχή
- Ψυχοσάββατα
- Ωφέλιμα
- Internet
Βασιλική. Από το Blogger.
Καλώς Ήρθατε στο ιστολόγιο μας. Η προσπάθειά μας είναι μόνο προς Δόξαν Θεού..
Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012
Print PDF
Σήμερα ἀκούσαμε ἀπὸ τὸν Εὐαγγελιστὴ Ματθαῖο νὰ μας διηγεῖται τὰ γεγονότα τῆς φυγῆς στὴν Αἴγυπτο καὶ τῆς σφαγῆς τῶν νηπίων.
Ὅταν ἀναχώρησαν οἱ μάγοι, ἕνας ἄγγελος, ἀπεσταλμένος ἀπὸ τὸν Θεό, ἐμφανίστηκε στὸ ὄνειρο τοῦ Ἰωσὴφ καὶ τοῦ εἶπε: «Σήκω καὶ πάρε τὸ Παιδὶ μὲ τὴν Μητέρα Του καὶ φύγετε στὴν Αἴγυπτο καὶ μείνετε ἐκεῖ, μέχρι νὰ σοῦ πῶ νὰ ἐπιστρέψῃς. Διότι ὁ Ἡρῴδης θὰ ψάξῃ νὰ βρῇ τὸ Παιδί, γιὰ νὰ Τὸ σκοτώσῃ». Ὁ Ἰωσὴφ σηκώθηκε ἀμέσως, πῆρε τὸν μικρὸ Χριστὸ μαζὶ μὲ τὴν Θεοτόκο καὶ μέσα στὴ νύχτα ἔφυγε γιὰ τὴν Αἴγυπτο. Ὁ Ἡρῴδης, ὁργισμένος ποὺ οἰ μάγοι ἐπέστρεψαν στὴν πατρίδα τους ἀπὸ ἄλλο δρόμο καὶ δὲν τὸν ἐνημέρωσαν γιὰ τὸ μέρος, ὅπου γεννήθηκε ὁ νέος Βασιλιάς, ἔδωσε διαταγὴ στοὺς στρατιῶτες του νὰ φονεύσουν ὅλα τὰ παιδιὰ ἀπὸ δύο ἐτῶν καὶ κάτω ποὺ ζοῦσαν στὴν Βηθλεὲμ καὶ τὶς γύρω περιοχές.
Ὅταν πέθανε ὁ Ἡρῴδης, ἐμφανίστηκε καὶ πάλι ὁ ἄγγελος στὸν ὕπνο τοῦ Ἰωσὴφ καὶ τοῦ εἶπε νὰ ἐπιστρέψῃ μαζὶ μὲ τὸν Χριστὸ καὶ τὴν Μητέρα Του, ἀπὸ ἄλλο ὅμως δρόμο, ὄχι στὴν Βηθλεέμ, γιατὶ στὴν περιοχὴ τῆς Ἰουδαίας βασίλευε ὁ γιὸς τοῦ Ἡρῴδη, ὁ Ἀρχέλαος. Ἔτσι ἀναχώρησε ἀπὸ τὴν Αἴγυπτο γιὰ τὴν Γαλιλαία, ποὺ βρίσκεται πολὺ πιό ψηλὰ στὸν γεωγραφικὸ χάρτη καὶ ἐγκαταστάθηκε στὴν Ναζαρέτ, ὥστε νὰ ἐκπληρωθῇ ἡ προφητεία ποὺ ἔλεγε πὼς ὁ Μεσσίας θὰ ὀνομαστῇ Ναζωραῖος.
Ἀπὸ τὴν σημερινὴ εὐαγγελικὴ περικοπὴ ἐξάγονται σημαντικὰ συμπεράσματα.
Τὸ σχέδιο τοῦ Θεοῦ γιὰ τὴν σωτηρία τοῦ κόσμου συμπλέκεται μὲ τὴν ἀνθρώπινη κακία καὶ μέσα ἀπὸ τὰ δραματικὰ γεγονότα ἀποδεικνύεται πὼς ὁ Θεὸς εἶναι κυρίαρχος τῆς ἱστορίας καὶ τὴν κατευθύνει πρὸς τὰ ἔσχατα, ἐπιτρέποντας νὰ πραγματοποιεῖται τὸ θέλημά Του μέσα ἀπὸ διωγμούς, θλίψεις καὶ ταλαιπωρίες, τὶς ὁποῖες καὶ βιώνει ὀ Ἴδιος ἀμέσως μετὰ τὴν γέννησή Του. Ὁ Ἡρῴδης δὲν κατόρθωσε νὰ ὑποσκελίσῃ τὸν νέο Βασιλιὰ τοῦ Ἰσραήλ. Τὸ δαιμονικό του θέλημα στάθηκε ἀνίκανο νὰ ἐπικρατήσῃ τοῦ θείου θελήματος. Γίνεται κατανοητὸ πὼς τὸν πρῶτο λόγο γιὰ τὴν σωτηρία μας ἔχει ὁ Θεὸς καὶ πάντοτε τὸ θέλημά Του εἶναι σωτήριο. Ὁ περὶ αὐτοῦ νόμος λέει πὼς ὁποιαδήποτε ἐναντίωση μὲ αὐτὸ τὸ θεῖο θέλημα ὁδηγεῖ στὴν καταστροφή, στὸν θάνατο, σὲ αὐτὸ ποὺ ἔπαθε καὶ ὁ Ἡρῴδης μετὰ τὴν σφαγὴ τῶν νηπίων.
Ἡ στάση τοῦ Ἡρῴδη εἶναι ἀλαζονική, γεμάτη δόλο καὶ ὕπουλη διάθεση, κρυμμένη πίσω ἀπὸ τὸν μανδύα τῆς ταπεινότητος. Μὲ πονηριὰ προσπαθεῖ νὰ κερδίσῃ τὴν ἐμπιστοσύνη τῶν μάγων, γιὰ νὰ τοῦ ἀποκαλύψουν τὸ ἀκριβὲς σημεῖο τῆς γεννήσεως τοῦ Χριστοῦ. Τὸ ἐνδιαφέρον του εἶναι ψεύτικο· ὁ φόβος μπροστὰ στὸ νέο τῆς ἐμφανίσεως ἐκείνου πού, ὅπως νομίζει, θὰ τὸν ὑποσκελίσῃ στὸ θρόνο εἶναι ἀληθινός. Αὐτὴ εἶναι ἡ στάση ἐκείνων ποὺ νομίζουν ὅτι κρατοῦν στὰ χέρια τους τὴν ἐξουσία τοῦ κόσμου, τῶν πονηρῶν δολοφόνων καὶ ὕπουλων ἐξολοθρευτῶν τῶν λαῶν μέσα ἀπὸ καταστροφικοὺς πολέμους, δῆθεν τυχαίους ἢ δῆθεν ἀναπόφευκτους, ἐντούτοις καλῶς προσχεδιασμένους ἀπὸ τοὺς ἰδίους καὶ ἐκτελεσθέντας ἀπὸ τὰ ἀνόητα καὶ ξεπουλημένα ὄργανά τους. Ὅσοι στέκονται ἐμπόδιο στὰ ἀλαζονικά τους σχέδια πρέπει κατὰ διαταγή τους νὰ ἐξολοθρεύωνται, ὅπως τὰ νήπια τῆς Βηθλεέμ.
Στὸν ἀντίποδα ἡ στάση τοῦ Ἰωσήφ, τοῦ πιστοῦ Ἰσραηλίτη ποὺ ὑπακούει δίχως ἀναστολὲς καὶ καθυστερήσεις, δίχως ἀμφιβολίες γιὰ τὴν ἐξωκόσμια ἀγγελικὴ φωνή, εἶναι μία πρόκληση γιὰ τὸν σύγχρονο τρομοκρατημένο καὶ φοβισμένο γιὰ τὸ μέλλον τοῦ κόσμου ἄνθρωπο τῆς ἀπιστίας καὶ ἀμφιβολίας στὴν θεία Πρόνοια. Ὁ Ἰωσὴφ δὲν φεύγει ἀπὸ τὴν Βηθλεὲμ ἐξαιτίας τοῦ φόβου· φεύγει ἀπὸ ὑπακοή. Γίνεται συνειδητὰ συνεργὸς τοῦ θεϊκοῦ σχεδίου. Θὰ μποροῦσε νὰ μαζέψῃ μὲ ἡσυχία τὰ πράγματά του τὴν ἑπόμενη μέρα, ἀφοῦ τὸ ὄνειρο ἦταν ἀπὸ μόνο του μία τρανὴ ἀπόδειξη πὼς ὁ Θεὸς προστάτευε τὸν μικρὸ Ἰησοῦ καὶ δὲν θὰ ἐπέτρεπε μὲ κανένα τρόπο νὰ Τὸν σκοτώσουν.
Ὁ Ἡρῴδης ὁργάνωσε ἕνα μάταιο σχέδιο, γιὰ τὴν ἐκτέλεση τοῦ ὁποίου σφαγιάστηκαν ἀθῷα θύματα.
Οἱ ἐπίγονοί του στὸν θρόνο τῆς ἀλαζονείας, ὅσο κι ἂν προσπάθησαν μὲ διωγμούς, μαρτύρια ἢ καὶ κολακεῖες, νὰ κάμψουν τὸ φρόνημα τῶν χριστιανῶν, ἀπέτυχαν παταγωδῶς. Καὶ ὅσοι συνεχίζουν τὸ ἴδιο σχέδιο, οἱ σύγχρονοι Ἡρῴδεις τῆς παγκοσμιοποίησης, θὰ ἔχουν τὴν ἴδια τύχη μὲ τοὺς ὅλους τοὺς παραπάνω προκατόχους τους, γιατὶ ὁ Χριστὸς μὲ τὴν Γέννησή Του «καθεῖλε δυνάστας ἀπὸ θρόνων», παραμένοντας Βασιλεὺς τῶν αἰώνων καὶ Παντοκράτωρ.
Ἀδελφοί μου! Προσέχετε μὴν σᾶς ξεγελάσῃ κανείς, ἀνατρέφοντας μέσα σας φροῦδες καὶ ψεύτικες ἐλπίδες γιὰ ἕνα νέο κόσμο καὶ μία καινούρια ἐποχή. Ὁ νέος κόσμος ἀνέτειλε πρὶν ἀπὸ δύο χιλιάδες δώδεκα χρόνια μέσα σὲ μία φτωχικὴ φάτνη. Ἂς στρέψουμε τὸ νοῦ μας σὲ αὐτὴν τὴν ἀνατολή, γιὰ νὰ δοῦμε τὸν καινούριο κόσμο μέσα στὸ φῶς τοῦ ἀνατείλαντος Ἡλίου τῆς δικαιοσύνης, τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ.
π.Στυλιανός Μακρής
Πηγή: Με παρρησία
Ὅταν ἀναχώρησαν οἱ μάγοι, ἕνας ἄγγελος, ἀπεσταλμένος ἀπὸ τὸν Θεό, ἐμφανίστηκε στὸ ὄνειρο τοῦ Ἰωσὴφ καὶ τοῦ εἶπε: «Σήκω καὶ πάρε τὸ Παιδὶ μὲ τὴν Μητέρα Του καὶ φύγετε στὴν Αἴγυπτο καὶ μείνετε ἐκεῖ, μέχρι νὰ σοῦ πῶ νὰ ἐπιστρέψῃς. Διότι ὁ Ἡρῴδης θὰ ψάξῃ νὰ βρῇ τὸ Παιδί, γιὰ νὰ Τὸ σκοτώσῃ». Ὁ Ἰωσὴφ σηκώθηκε ἀμέσως, πῆρε τὸν μικρὸ Χριστὸ μαζὶ μὲ τὴν Θεοτόκο καὶ μέσα στὴ νύχτα ἔφυγε γιὰ τὴν Αἴγυπτο. Ὁ Ἡρῴδης, ὁργισμένος ποὺ οἰ μάγοι ἐπέστρεψαν στὴν πατρίδα τους ἀπὸ ἄλλο δρόμο καὶ δὲν τὸν ἐνημέρωσαν γιὰ τὸ μέρος, ὅπου γεννήθηκε ὁ νέος Βασιλιάς, ἔδωσε διαταγὴ στοὺς στρατιῶτες του νὰ φονεύσουν ὅλα τὰ παιδιὰ ἀπὸ δύο ἐτῶν καὶ κάτω ποὺ ζοῦσαν στὴν Βηθλεὲμ καὶ τὶς γύρω περιοχές.
Ὅταν πέθανε ὁ Ἡρῴδης, ἐμφανίστηκε καὶ πάλι ὁ ἄγγελος στὸν ὕπνο τοῦ Ἰωσὴφ καὶ τοῦ εἶπε νὰ ἐπιστρέψῃ μαζὶ μὲ τὸν Χριστὸ καὶ τὴν Μητέρα Του, ἀπὸ ἄλλο ὅμως δρόμο, ὄχι στὴν Βηθλεέμ, γιατὶ στὴν περιοχὴ τῆς Ἰουδαίας βασίλευε ὁ γιὸς τοῦ Ἡρῴδη, ὁ Ἀρχέλαος. Ἔτσι ἀναχώρησε ἀπὸ τὴν Αἴγυπτο γιὰ τὴν Γαλιλαία, ποὺ βρίσκεται πολὺ πιό ψηλὰ στὸν γεωγραφικὸ χάρτη καὶ ἐγκαταστάθηκε στὴν Ναζαρέτ, ὥστε νὰ ἐκπληρωθῇ ἡ προφητεία ποὺ ἔλεγε πὼς ὁ Μεσσίας θὰ ὀνομαστῇ Ναζωραῖος.
Ἀπὸ τὴν σημερινὴ εὐαγγελικὴ περικοπὴ ἐξάγονται σημαντικὰ συμπεράσματα.
Τὸ σχέδιο τοῦ Θεοῦ γιὰ τὴν σωτηρία τοῦ κόσμου συμπλέκεται μὲ τὴν ἀνθρώπινη κακία καὶ μέσα ἀπὸ τὰ δραματικὰ γεγονότα ἀποδεικνύεται πὼς ὁ Θεὸς εἶναι κυρίαρχος τῆς ἱστορίας καὶ τὴν κατευθύνει πρὸς τὰ ἔσχατα, ἐπιτρέποντας νὰ πραγματοποιεῖται τὸ θέλημά Του μέσα ἀπὸ διωγμούς, θλίψεις καὶ ταλαιπωρίες, τὶς ὁποῖες καὶ βιώνει ὀ Ἴδιος ἀμέσως μετὰ τὴν γέννησή Του. Ὁ Ἡρῴδης δὲν κατόρθωσε νὰ ὑποσκελίσῃ τὸν νέο Βασιλιὰ τοῦ Ἰσραήλ. Τὸ δαιμονικό του θέλημα στάθηκε ἀνίκανο νὰ ἐπικρατήσῃ τοῦ θείου θελήματος. Γίνεται κατανοητὸ πὼς τὸν πρῶτο λόγο γιὰ τὴν σωτηρία μας ἔχει ὁ Θεὸς καὶ πάντοτε τὸ θέλημά Του εἶναι σωτήριο. Ὁ περὶ αὐτοῦ νόμος λέει πὼς ὁποιαδήποτε ἐναντίωση μὲ αὐτὸ τὸ θεῖο θέλημα ὁδηγεῖ στὴν καταστροφή, στὸν θάνατο, σὲ αὐτὸ ποὺ ἔπαθε καὶ ὁ Ἡρῴδης μετὰ τὴν σφαγὴ τῶν νηπίων.
Ἡ στάση τοῦ Ἡρῴδη εἶναι ἀλαζονική, γεμάτη δόλο καὶ ὕπουλη διάθεση, κρυμμένη πίσω ἀπὸ τὸν μανδύα τῆς ταπεινότητος. Μὲ πονηριὰ προσπαθεῖ νὰ κερδίσῃ τὴν ἐμπιστοσύνη τῶν μάγων, γιὰ νὰ τοῦ ἀποκαλύψουν τὸ ἀκριβὲς σημεῖο τῆς γεννήσεως τοῦ Χριστοῦ. Τὸ ἐνδιαφέρον του εἶναι ψεύτικο· ὁ φόβος μπροστὰ στὸ νέο τῆς ἐμφανίσεως ἐκείνου πού, ὅπως νομίζει, θὰ τὸν ὑποσκελίσῃ στὸ θρόνο εἶναι ἀληθινός. Αὐτὴ εἶναι ἡ στάση ἐκείνων ποὺ νομίζουν ὅτι κρατοῦν στὰ χέρια τους τὴν ἐξουσία τοῦ κόσμου, τῶν πονηρῶν δολοφόνων καὶ ὕπουλων ἐξολοθρευτῶν τῶν λαῶν μέσα ἀπὸ καταστροφικοὺς πολέμους, δῆθεν τυχαίους ἢ δῆθεν ἀναπόφευκτους, ἐντούτοις καλῶς προσχεδιασμένους ἀπὸ τοὺς ἰδίους καὶ ἐκτελεσθέντας ἀπὸ τὰ ἀνόητα καὶ ξεπουλημένα ὄργανά τους. Ὅσοι στέκονται ἐμπόδιο στὰ ἀλαζονικά τους σχέδια πρέπει κατὰ διαταγή τους νὰ ἐξολοθρεύωνται, ὅπως τὰ νήπια τῆς Βηθλεέμ.
Στὸν ἀντίποδα ἡ στάση τοῦ Ἰωσήφ, τοῦ πιστοῦ Ἰσραηλίτη ποὺ ὑπακούει δίχως ἀναστολὲς καὶ καθυστερήσεις, δίχως ἀμφιβολίες γιὰ τὴν ἐξωκόσμια ἀγγελικὴ φωνή, εἶναι μία πρόκληση γιὰ τὸν σύγχρονο τρομοκρατημένο καὶ φοβισμένο γιὰ τὸ μέλλον τοῦ κόσμου ἄνθρωπο τῆς ἀπιστίας καὶ ἀμφιβολίας στὴν θεία Πρόνοια. Ὁ Ἰωσὴφ δὲν φεύγει ἀπὸ τὴν Βηθλεὲμ ἐξαιτίας τοῦ φόβου· φεύγει ἀπὸ ὑπακοή. Γίνεται συνειδητὰ συνεργὸς τοῦ θεϊκοῦ σχεδίου. Θὰ μποροῦσε νὰ μαζέψῃ μὲ ἡσυχία τὰ πράγματά του τὴν ἑπόμενη μέρα, ἀφοῦ τὸ ὄνειρο ἦταν ἀπὸ μόνο του μία τρανὴ ἀπόδειξη πὼς ὁ Θεὸς προστάτευε τὸν μικρὸ Ἰησοῦ καὶ δὲν θὰ ἐπέτρεπε μὲ κανένα τρόπο νὰ Τὸν σκοτώσουν.
Ὁ Ἡρῴδης ὁργάνωσε ἕνα μάταιο σχέδιο, γιὰ τὴν ἐκτέλεση τοῦ ὁποίου σφαγιάστηκαν ἀθῷα θύματα.
Οἱ ἐπίγονοί του στὸν θρόνο τῆς ἀλαζονείας, ὅσο κι ἂν προσπάθησαν μὲ διωγμούς, μαρτύρια ἢ καὶ κολακεῖες, νὰ κάμψουν τὸ φρόνημα τῶν χριστιανῶν, ἀπέτυχαν παταγωδῶς. Καὶ ὅσοι συνεχίζουν τὸ ἴδιο σχέδιο, οἱ σύγχρονοι Ἡρῴδεις τῆς παγκοσμιοποίησης, θὰ ἔχουν τὴν ἴδια τύχη μὲ τοὺς ὅλους τοὺς παραπάνω προκατόχους τους, γιατὶ ὁ Χριστὸς μὲ τὴν Γέννησή Του «καθεῖλε δυνάστας ἀπὸ θρόνων», παραμένοντας Βασιλεὺς τῶν αἰώνων καὶ Παντοκράτωρ.
Ἀδελφοί μου! Προσέχετε μὴν σᾶς ξεγελάσῃ κανείς, ἀνατρέφοντας μέσα σας φροῦδες καὶ ψεύτικες ἐλπίδες γιὰ ἕνα νέο κόσμο καὶ μία καινούρια ἐποχή. Ὁ νέος κόσμος ἀνέτειλε πρὶν ἀπὸ δύο χιλιάδες δώδεκα χρόνια μέσα σὲ μία φτωχικὴ φάτνη. Ἂς στρέψουμε τὸ νοῦ μας σὲ αὐτὴν τὴν ἀνατολή, γιὰ νὰ δοῦμε τὸν καινούριο κόσμο μέσα στὸ φῶς τοῦ ἀνατείλαντος Ἡλίου τῆς δικαιοσύνης, τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ.
π.Στυλιανός Μακρής
Πηγή: Με παρρησία
ΕτικέτεςΕυαγγέλιο Κυριακής
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας! Θα δημοσιευτούν ύστερα απ' την αναθεώρηση!