Τα πρώτα βήματα του Χριστού
Κατηγορίες
- 'Αγγελοι
- “Διακαινήσιμος” ἑβδομάδα
- Αγάπη
- Αγία Γραφή
- Αγία Ζωνη
- Αγία Τριάδα
- Αγιασμός
- Άγιο Πάσχα
- Άγιο Πνεύμα
- Άγιο Φως
- Άγιοι
- Άγιοι Προστάτες
- Άγιον Όρος
- Αγιορειτικές πρακτικές ιατρικές συνταγές
- Άγιος Βαλεντίνος
- Άγιος Ιούδας ο Θαδδαίος
- Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός
- Άγιος Νεκτάριος
- Άγιος Παναγής Μπασιάς
- Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης
- Άγιος Χαράλαμπος
- Άγχος
- Ακολουθίες-Ώρες
- Αμαρτία
- Αμήν
- Ανάδοχοι
- Ανακοινώσεις
- Ανταγωνισμός
- Αντίδωρο
- Απελπισία
- Απόκριες
- Απολυτίκια (Video)
- Απορίες
- Αποφθέγματα
- Αρετή
- Αρραβώνας
- Ασθένειες
- Αυτογνωσία
- Αυτοθυσία
- Αυτοκτονία
- Βάπτιση
- Βασκανία-Ξεμάτιασμα
- Βίοι Αγίων
- Γάμος
- Γέροντας Θαδδαίος
- Γεροντικόν
- Γέρων Νεκτάριος Καμάριζας
- Γέρων Παϊσιος
- Γνωμικά Αγίου Νεκταρίου
- Γονείς
- Γυνή
- Δαιμονισμός.
- Δάκρυ της Παναγίας
- Δάσκαλος
- Δέκα Εντολές
- Δεκαπενταύγουστος
- Δια Χριστόν Σαλοί
- Διαζύγιο
- Διάφορα
- Διδακτικές Ιστορίες
- Διδαχές
- Δοκιμασίες
- Εαυτός
- Εγωϊσμός
- Ειρήνη
- Ειρωνία
- Εκκλησία
- Εκκλησιασμός
- Εκτρώσεις.
- Ελευθερία
- Ελπίδα
- Εννιάμερα Παναγίας
- Εξομολόγηση
- Εξωσωματική Γονιμοποίηση
- Επιστολές Αγίου Νεκταρίου
- Εργασία
- Ευαγγέλιο Κυριακής
- Ευχή
- Η Συντέλεια του Κόσμου
- Θαύματα
- Θαύματα Αγίου Νεκταρίου
- Θεία Κοινωνία
- Θεία Χάρις
- Θεολογικά
- Θεός
- Θεοφάνεια
- Θλίψη
- Θυμός
- Ι.Μ.Ζωοδόχου Πηγής Ανθοχωρίου Μετσόβου
- Ιερές Εικόνες
- Ἱερεύς
- Ιεροί Κανόνες
- Ισότητα
- Ιστορικά
- Καμπάνα
- Καντήλι...
- Κάπνισμα
- Κάρτα του Πολίτη
- Καταβασίες Χριστουγέννων
- Κατάθλιψη
- Κατάκριση
- Καταλαλιά
- Κατηχητικό
- Κεκοιμημένοι
- Κλίμαξ
- Κόλλυβα
- Κολλυβάδες
- Κομποσκοίνι
- Κυριακή
- Κυριακή Βαϊων
- Κυριακή του Θωμά
- Λειτουργίες
- Λειτουργίες Μεγάλης Εβδομάδας
- Λεχώνες
- Λιβάνι
- Λογισμοί
- Μαγεία
- Μεγάλη Δευτέρα
- Μεγάλη Εβδομάδα
- Μεγάλη Παρασκευή
- Μεγάλη Πέμπτη
- Μεγάλη Σαρρακοστή
- Μεγάλη Τετάρτη
- Μεγάλη Τρίτη
- Μεγάλο Σάββατο
- Μεσοπεντηκοστή
- Μεταμόρφωση του Σωτήρος
- Μεταμόσχευση
- Μετάνοια
- Μοναχισμός
- Μυστήρια
- Μυστήριο Ευχελαίου
- Νέα Τάξη Πραγμάτων
- Νηστεία
- Νηστίσιμα Γλυκά
- Νηστίσιμα Φαγητά
- Ο Αόρατος Πόλεμος
- Ο Ιησούς Χριστός
- Οικογένεια
- Οικουμενισμός
- Ομιλίες
- Ονειρα
- Ορθοδοξία
- Ορθόδοξος Ναός
- Όρθος
- Παιδιά
- Παναγία
- Παρακλητικοί Κανόνες
- Πάσχα
- Πατερικά Κείμενα
- Πάχος
- Πεθερικά
- Πειρασμοί και Πάθη
- Πένθος
- Πεντηκοστή
- Περί Προσευχής
- Πίστη
- Πλάνη
- Πνευματικός αγώνας
- Ποιήματα
- Πολιτικός Γάμος
- Πονηρός
- Πόνος
- Πραγματικές Ιστορίες
- Προβληματισμοί
- Προηγιασμένες Λειτουργίες
- Προσευχές
- Προφητείες...
- Προφήτης Ηλίας
- Πρωτοχρονιά
- Σάββατο Λαζάρου
- Σαρκικές Επαφές
- Σοφία
- Σταυρός
- Συγχώρεση
- Συμβουλές
- Συνταγές (Μοναστηριακές)
- Σφράγισμα
- Τα 7 Θανάσιμα Αμαρτήματα και τα πάθη αυτών
- Τα ηλεκτρονικά βιβλία μας
- Ταινίες
- Τάματα
- Ταπείνωση
- Τελώνια
- Το Κερί.
- Τριώδιο
- Τσικνοπέμπτη
- Υγεία
- Υπακοή
- Υπερηφάνεια
- Υποκρισία
- Υπομονή
- Ύψωση Τίμιου Σταυρού
- Φανουρόπιτα
- Φιλία
- Φιλοκαλιά Ιερών Νηπτικών
- Φοβίες
- Φωτογραφίες
- Χαιρειτισμοί
- Χερουβικός Ύμνος
- Χριστιανικά Σύμβολα
- Χριστιανός
- Χριστούγεννα
- Ψαλμοί
- Ψέματα
- Ψυχή
- Ψυχοσάββατα
- Ωφέλιμα
- Internet
Βασιλική. Από το Blogger.
Καλώς Ήρθατε στο ιστολόγιο μας. Η προσπάθειά μας είναι μόνο προς Δόξαν Θεού..
Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014
Print PDF
Οι σεξουαλικές σχέσεις του ανδρογύνου
Ερώτηση: Οι σεξουαλικές σχέσεις μέσα στο γάμο υπάρχουν μόνο με σκοπό την παιδοποιία;
Απάντηση: Οι σεξουαλικές σχέσεις μέσα στο γάμο, όχι, δεν υπάρχουν μόνο με σκοπό τη παιδοποιία. Και για να το αποδείξω αυτό, θα αναφέρω τρία επιχειρήματα. Το ένα επιχείρημα θα είναι λογικό. Το δεύτερο αγιογραφικό και το τρίτο Πατερικό.
Το λογικό επιχείρημα: Εάν ο σκοπός του γάμου ήταν η τεκνογονία, τότε, κατά φυσικό λόγο, η Εκκλησία δεν θα έπρεπε να ευλογήσει τον γάμο δύο ανθρώπων, εάν εκ των προτέρων καθίστατο γνωστό ότι δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν. Εάν δηλ. και οι δύο , ή ο ένας, ήταν στείροι. Η δεν θα έπρεπε η Εκκλησία να ευλογεί το γάμο, όταν η γυναίκα είναι σε μεγάλη ηλικία. Και όμως ο απ. Παύλος στο χωριό Α’Κορινθ. 7.36, συνιστά γάμο στην «υπέρακμον», δηλ. σε γυναίκα, η οποία ευρίσκεται σε προχωρημένη ηλικία και δεν μπορεί να τεκνοποιήσει.
Το δεύτερο επιχείρημα, το αγιογραφικό, θα είναι από το βιβλίο του προφήτου Μαλαχίου. Στην εποχή του προφήτου Μαλαχίου, σκοπόν του γάμου είχαν τοποθετήσει την τεκνογονία. Ακούτε που πάει η υπόθεση τώρα: …Αφού τα ανδρόγυνα θα έκανα τέσσερα ή περισσότερα παιδιά, μετά, το διαλύουν… Θα πούν: «Αφού πετύχαμε τον σκοπό, γιατί να ζούμε μαζί;» Και, γινόταν αυτό, στην εποχή του προφήτου Μαλαχίου. Γράφει ο Προφήτης: «…Ο άνδρας που χώριζε την γυναίκα έλεγε ωμά: «Τι άλλο αλλ’η σπέρμα (δηλ. απόγονο) ζητά ο Θεός;». Ακούτε έκφραση αναιδή και ωμή; Τι άλλο, δηλ…, ζητάει ο Θεός από τον γάμο παρά παιδιά, τεκνογονία; Αυτό δεν είναι ο σκοπός του γάμου; Έτσι αφού πετύχαιναν κατ’ αυτού το σκοπό του γάμου, την παιδοποιία , τα διέλυαν… Και επεμβαίνει εδώ ο Προφήτης του Θεού, ο προφήτης Μαλαχίας, και τοποθετεί σε άλλη βάση το γάμο, και λέει: «Και γυναίκα νεότητός σου, και γυναίκα διαθήκης, μη εγκαταλείπεις». Τους λέει: «Εγκαταλείπεις την γυναίκα της νεότητος σου; Και την γυναίκα διαθήκης σου;». Την σύζυγο τη λέει «γυναίκα νεότητος»! Ξέρετε τι θα πει αυτό; «Ξέχασες τα ραντεβού, τα πρώτα χτυποκάρδια και τις νύκτες που περίμενες για να πάρεις τη γυναίκα σου;» Μόνο οι ερωτευμένοι μπορούν να καταλάβουν το στίχο αυτό, είπε κάποιος. Εγκαταλείπεις την γυναίκα που αγάπησες στα νιάτα σου, την πρώτη σου αγάπη, που χτύπησε η καρδία, τα ξέχασες εκείνα τα χρόνια; Ξέχασες ότι μ’ αυτή την γυναίκα σύνηψες ιερό συμβόλαιο; Διαθήκη γάμου; Παραβαίνεις την διαθήκη (με το να την εγκαταλείπεις). Ο Προφήτης τοποθετεί σε άλλη βάση την συζυγία, στη βάση την αγαπητική («Γυναίκα νεότητός σου») και στο δέσιμο («Γυναίκα διαθήκης σου»).
Το άλλο επιχείρημα μου, ότι ο γάμος δεν έχει σκοπό μόνο την παιδοποιία, το παίρνω από τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο: «Ο γάμος ορίστηκε και για την τεκνογονία αλλά πολύ περισσότερο, ορίστηκε για να ικανοποιήσει την σαρκική επιθυμία. Και επικαλούμαι για μάρτυρα τον απ. Παύλο, που λέει: Για να αποφεύγεται η πορνεία, κάθε άνδρας πρέπει να έχει την δική του γυναίκα, και κάθε γυναίκα τον δικό της άνδρα. Δηλ. ο Απόστολος δεν λέει τίποτε για την τεκνογονία. Και ακόμη ο Παύλος συνιστά: Να σμίγετε τα ανδρόγυνα, όχι για να γίνεται πατέρες πολλών παιδιών, αλλά για να μην πέφτετε σε πειρασμούς του σατανά. Δεν λέει ο Παύλος: «αν επιθυμείτε παιδιά, τότε να σμίγετε» αλλά «αν δεν μπορείτε να μένετε εγκρατείς, ας παντρεύεστε».
Απαντήσεις του Μητροπολίτη Γόρτυνος Ιερεμία Φούντα σε θεολογικό σεμινάριο.
Από το βιβλίο του Δαμασκηνου Μοναχού Αγιορείτου - «Σχέσεις ανδρογύνου πριν και μετά το Γάμο» (μια ορθόδοξη προσέγγισις)
ΕτικέτεςΓάμος,Σαρκικές Επαφές
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας! Θα δημοσιευτούν ύστερα απ' την αναθεώρηση!